۱۳۹۹ فروردین ۴, دوشنبه

تهدیدات جدی این روزها

دوستان عزیزم، در شرایطی که امروز برای همه ما بوجود آمده. یکی از تهدیدات جدی بی حرکتی و عدم تنظیم غذایی است. برای همین نیروهایمردیم در کشورها و شهرهای مختلف بصورت خودجوش ورزش آنلاین تشکیل داده اند. یوگا، چی کونگ، زومبا و ورزشهای دیگر. من دیروز در یوگای آنلاین شرکت کردم. بیش از سیصد نفر شرکت کننده داشت که در آخر به پانصد نفر رسید. از نقاط مختلف دنیا وصل شده بودند. یوگای معروف هندی ها " سیواندا" که روی تنفس و سازگاری بدن و روان و تمرکز کار میکرد و با حرکات نرمشی همراه بود. در فیسبوک نیز یکی از مربیان کلاسهای زومبا تشکیل داده است که من هم شرکت میکنم. در حال حاضر این کلاسهای آنلاین را بر اساس علاقه خود می توانید پیدا کنید. در شرایط فعلی بسیار مهم است که به وضعیت غذایی و فعالیت بدنی بپردازیم. ماندن در خانه و بی حرکتی اگر با تنظیم غذایی و ورزش همراه نباشد به بیماری های گوناگون مبتلا خواهد کرد. یادم هست در سلول های انفرادی در زندان ما به حرکات ورزشی خود و قدم زدن در هر شرایطی حتی با پاهای آش و لاش ادامه می دادیم. اگر خودمان بفکر خود نباشیم هیچ کس بفکر ما نخواهد بود. برایتان و برایمان روزهای روشن و پرامید آرزو دارم.
عاطفه اقبال - 23 مارس 2020
Yoga Sivananda

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر